wtorek, 24 stycznia 2017

Szczoteczka do mycia twarzy aliexpress

Mycie twarzy dłonią i pianka czy samym żelem wydaje się być efektowne, ale nie do końca. Zawsze zostanie nam resztka makijażu. Jednak znalazłam na to całkiem dobry sposób. Szczotka do mycia twarzy.

Co to jest i jak jej używać?
Generalnie służy do dokładniejszego mycia twrzy, ale nie tylko. Dzięki jej końcówką możemy również wykonywać masaż twarzy lub wklepywac krem i w sumie ja skupiłam się tylko na tych końcówkach. Inne uznałam za zbędne i je wyrzuciłam.
Szczotka działa na baterie i ma dwie prędkości z jakimi się obraca. Jest bardzo poręczna, idealnie pasuje do dłoni przez co się nie ślizga.
Ponadto pomaga zluszczyc martwy naskórek i jedna z koncowek przypomina pumeks czyli pomaga zmiękczyć zrogowaciały naskórek na suchych piętach czy łokciach.


Gdzie i za ile ją kupilam?
Na Aliexpress za jakieś 15 do 20 zł. Jest wiele modeli jednak ja skupiłam sięna tańszych i taka też kupiłam. Wyboru nie żałuję. Mimo niskiej ceny świetnie sobie daje radę. Aktywny link. Tutaj możecie podejrzeć wszystkie końcówki. Szczerze mówiąc nie wiem po co mogłabym kupować droższa i czym by się różniła.

Używacie takich szczoteczek? Jesteście zadowolone?

4 komentarze: