poniedziałek, 27 lipca 2015

Under Twenty - Anti! Acne, Matujący krem BB o działaniu antybakteryjnym SPF 10

Ostatnio do blogerek współpracujących z laboratorium kosmetycznym Dr. Irena Eris dotarły znów mega paczki. W tych również znajdowały się kremy BB od Under twenty, tylko tym razem mówimy o kremie matującym o działaniu przeciwbakteryjnym. Tutaj recenzja multyfunkcyjneo kremu BB. 
otrzymałam kremy jasny beżowy i naturalny. Właściwie oba mi odpowiadają. przed solarium używam pierwszego, a po kilku razach drugiego. Warto dodać, że bardzo dobrze wtapiają się w skórę przez co kolor nie jest, aż tak ważny (pewnie dlatego odpowiadają mi dwa kolory).


Właściwości:
-działanie antybakteryjne - nie wiem, nie mam z tym problemu
-matuje - jak najbardziej!
-nawilża - delikatnie
- wygładza - tak!
-redukuje widoczność rozszerzonych porów - tak
-redukuje widoczność przebarwień - nie mam żadnych, więc znów nie wiem


Na zdjęciu poniżej przedstawiam wam różnicę między ciemniejszym, a jaśniejszym odcieniem. Obecnie byłam kilka razy na solarium więc bardziej naturalnie wygląda u mnie kolor drugi. Jednak tak jak zaznaczyłam wcześniej świetnie się wtapia w skórę i wyrównuje koloryt, a to duży plus.


Kupicie go tutaj. Obecnie cena to 16.90zł/75ml.


Jeszcze pytanie do Was; gdzie zamawiacie kosmetyki MAC na jakiej stronie?

3 komentarze:

  1. Nie lubię kremów BB, więc pewnie po niego nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ten krem niestety nie matuje ;c zapraszam do siebie na recenzję ;)
    http://mickeyewelina.blogspot.com/2015/08/nowy-matujacy-krem-bb-o-dziaaniu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Skóra strasznie się po nim świeci. Myślałam, że to będzie mój ulubieniec. Niestety się zawiodlam.
    http://mickeyewelina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń