niedziela, 24 listopada 2013

Wizyta u stomatologa, czyli nie taki diabeł straszny...;)


Od kiedy pamiętam dbam o zęby jak tylko potrafię. Dentystę odwiedzam regularnie, jednak mimo to, ciągle nie miałam swojego ideału. Byle szybko, niekoniecznie dokładnie i podejście "jak chwile poboli to nic się nie stanie!". Tak było zazwyczaj z lekarzami których dotychczas spotykałam!
Jakiś czas temu dostałam propozycję odwiedzenia gabinetu dentystycznego Dental Menu, który znajduje się w Piotrkowie Trybunalskim, w którym miałam mieć robiony przegląd jak i usuwanie kamienia nazębnego. Zgodziłam się, gdyż na usuwanie kamienia właśnie do dentysty miałam się zapisać.
Teraz ciesze się, że zgodziłam się na współprace. Jest to gabinet w który stawiają na to, aby człowiek nie bał się dentysty i nie panikował przed każdą następną wizyty co uważam, że jest strzałem w 10!
gabinet znajduje się przy ulicy Sienkiewicza 13
Do gabinetu zaprosiła mnie Pani Agnieszka, którą serdecznie pozdrawiam i mam nadzieję, że zobaczymy się jeszcze nie raz, bo wiem, że gabinet Dental Menu będę odwiedzać regularnie. Sam zabieg jednak wykonywała Pani Lena, która nie pozwoliła, abym wsłuchała się w nieprzyjemny dźwięk usuwania kamienia, a słuchaniu np. zaleceń, przez co nie skupiałam się tak bardzo na tym co działo się w mojej buzi. Pani Lena była bardzo delikatna i nie było mowy, ażeby cokolwiek mnie bolało czy uwierało.

W samym gabinecie panuje przyjazna atmosfera - uprzejmi lekarze jak i asystentki, gabinet jest bardzo czysty, zadbany i schludnie urządzony.
Więc jeśli mieszkacie niedaleko Piotrkowa i nie macie dentysty, który spełnia wasze wymagania, a do tego odwiedzacie go niechętnie proponuje Wam gabinet Dental Menu, w którym macie pewność dobrze wykonanego zabiegu, przyjemnej atmosfery i dbania o uzębienie jak i o samopoczucie klienta.
Tak prezentuje się gabinet
Więcej dowiecie się na stronie <Dental Menu>, gdzie bliżej zapoznacie się też z ofertą, promocjami jak i lekarzami, których kwalifikacje są zamieszczone na stronie. 

Recepcja
Ja pewnie jeszcze odezwę się do Was odnośnie kolejnej wizyty w gabinecie Dental Menu i o poprawie stanu moich ząbków. Jeśli chcecie zapytać o sam efekt usuwania kamienia to jest świetny!




1 komentarz:

  1. Bać się jedynie można dentysty pod tym kątem, że jak wyliczy ile zębów jest do leczenia, można złapać się za głowę - mojemu koledze naliczono 14... No i są to koszty, bo prywatnie jednak leczenie jest lepszej jakości.

    OdpowiedzUsuń