piątek, 17 maja 2013

Odżywczy i intensynie nawilżający krem do twarzy - Decubal

Od producenta:
DECUBAL FACE CREAM ODŻYWCZY I INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY KREM DO TWARZY - BEZZAPACHOWY. Klasyczny krem nawilżający do twarzy, przeznaczony do cery suchej. Nawilża i koi skórę. Neutralizuje wpływ szkodliwych czynników zewnętrznych dzięki zawartości witaminy E. Odbudowuje barierę ochronna skóry dzięki zawartości substancji tłuszczowych. Zawartość substancji tłuszczowych 18%. Do codziennego stosowania na skórę twarzy – do cery suchej. W składzie zawiera m.in. glicerynę, witaminę E, Caprylic/Capric Triglyceride (trójgliceryd kaprylowo kaprynowy) oraz lanolinę.


Moja opinia:
Krem miał wyznaczone trudne zadanie, mianowicie miał zapobiec pęknaniu skóry czyli porządnie ją nawilżyc. Przed używaniem tego kremu przez miesiąc smarowałam twarz maścią, którą przepisał mi dermatolog, a co najlepsze, ta w ogóle nic nie pomogła. Zmartwiona ja więc przyjełam propozycję współpracy firmy Decubal zwszałcza ze względu na ten krem. Od pierwszego dnia jego używania skóra stała się nawilżona i odżywiona! Tego też dnia zniknęły problemy z suchą skórą. Nie używam go codziennie, a co drugi dzień, gdyż nie widzę potrzeby nakładania go codziennie. Teraz wiem, że ten krem zagości u mnie na stałe i już nie będę szukac dalej kremu do twarzy, a dokładnie na policzki, bo to właśnie w tym miejscu mam suchą skórę. 

2 komentarze:

  1. Juz nie mogę się doczekać paczki od nich żeby zobaczyć jak na moją skórę będą działać te kremy;)

    OdpowiedzUsuń