piątek, 10 maja 2013

Decubal - olejek do kąpieli

Od producenta:
DECUBAL SHOWER & BATH OIL - OLEJEK POD PRYSZNIC I DO KĄPIELI, NIE ZAWIERA KONSERWANTÓW, BEZZAPACHOWY. ZAWIERA SASZETKĘ ZAPACHOWĄ (grejpfrutowa). Jest to delikatnie oczyszczający olejek z naturalnym olejkiem jojoba do częstego stosowania pod prysznicem i do kąpieli, odpowiedni dla suchej i bardzo suchej skóry. Łagodzi podrażnienia, zmiękcza skórę, zapobiega wysuszaniu skóry podczas kąpieli dzięki zawartości naturalnych olejków roślinnych, witaminy E i rumianku. Bezzapachowy. Nie zawiera konserwantów. Zawartość substancji tłuszczowych 66%. Zawiera w składzie m.in. Caprylic/Capric Triglyceride (trójgliceryd kaprylowo kaprynowy), Simmondsia Chinensis - olej z jojoby oraz Castor Oil (też Ricinus Communis).

Moja opinia:
I przyszedł czas na kolejny produkt firmy Decubal, w którym się zakochałam. Olejek zamknięty jest w bardzo fajnym i poręcznym opakowaniu. Fajnie się go otwiera i używa. Do olejku możemy dodać  saszetkę z zapachem i na tę opcje właśnie się zdecydowałam, bo mimo, że producent zapewnia nas o tym, że olejek jest bezzapachowy to czuć taką nieprzyjemną woń.
Olejek świetnie myje skórę i do tego nawilża ją. Skóra po kąpieli jest zupełnie inna... Nawilżona i przyjemna w dotyku.
Jego jedyną wadą może być jego cena, kosztuje 30zł, ja jednak go polecam i sama chętnie zakupie:)

Ostatnio otrzymałam też paczkę od Joanny w której znalazły się szampon i odzywka. Więcej już niebawem.


6 komentarzy:

  1. olejek dla mnie był ok, ale bez szału ;-) a Joannę też dostałam, pierwsze wrażenia pozytywne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie te kosmetyki Joanny :) Czekam na paczkę Decubal i olejek będzie drugi po piance do twarzy do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tego olejku i tej serii Joanny bo ani tego ani tego jeszcze nie próbowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ten olejek nie zapycha? Mam problem z olejkami, wychodzą mi po nich czasem malutkie krostki na plecach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten olejek, zwłaszcza po dodaniu tego grejpfrutowego zapachu :) Raz na tydzień robię sobie też peeling dodając do niego kawy, świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń