środa, 27 marca 2013

Krem do rąk Decubal

Od producenta:

Nawilżający i zmiękczający krem do codziennej pielęgnacji suchej, szorstkiej lub popękanej skóry rąk.
Łagodzi podrażnienia i zmiękcza skórę dzięki zawartości lanoliny i naturalnych olejków. Wygładza, nawilża i chroni skórę rąk dzięki zawartości gliceryny, witaminy E, kwasu hialuronowego. Zawiera również filtry UVB chroniące przed promieniowaniem słonecznym.




Moja opinia:
Krem do rąk testowała moja znajoma, która rzeczywiście ma problem z przesuszonymi dłońmi. Moje nie byłyby dla niego takim wyzwaniem. Więc zaczniemy od konsystencji, którą wypróbowałam też u siebie. Krem jest bardzo tłusty, zawiera 36% substancji tłuszczowych więc nie ma chyba nic w tym dziwnego. Wchłania się niestety całkiem długo co działa na jego niekorzyść. Zapach delikatny, jednak nieprzyjemny.

Sam krem świetnie poradził sobie z popękaną skórą dłoni, jak i odpowiednio ją nawilżył. Krem wystarczyło używać co drugi dzień lub nawet co 3 dni jeśli nie ma konieczności częściej. Dłonie już po kilku dniach wyglądają znacznie lepiej i nie powracają za szybko do poprzedniego stanu.
Ja kremu nie kupie za względu na bardzo tłustą konsystencję, a poza tym nie potrzebuje, aż takiego nawilżenia. Natomiast polecam dla osób, które rzeczywiście mają problem z suchą, popękaną skórą dłoni.
Cena to 15-20zł za 100ml

1 komentarz:

  1. ładnie wygląda, tak elegancko :) ja mam z eveline i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń