poniedziałek, 25 lutego 2013

Recenzja - multilipidowy krem odżywczy do twarzy od Pharmaceris

Od producenta:

Krem polecany do codziennej pielęgnacji skóry szczególnie wrażliwej i skłonnej do alergii. Stanowi także doskonałą ochronę przed zimnem i mrozem.
Delikatny krem lipidowy doskonale odżywia, uelastycznia i natłuszcza skórę. Zapewnia doskonałe nawilżenie dzięki zawartości wosków roślinnych, które chronią przed utratą wody. Skóra staje się gładka i miękka dzięki glicerynie i hialuronianowi sodu. Krem zapobiega podrażnieniom i łagodzi zaczerwienienia dzięki D - pantenolowi, który koi i pomaga w regeneracji naskórka. 
Kosztuje około 30-40zł/50ml

Opinia:
Krem ten oddałam mojej mamie, bo ja zostawiłam sobie z tej samej serii tylko nawilżający. Miały być w poście 2 opinie, ale zapomniałam zrobić zdjęcie tamtego kremu, a przypomnę, że już miałam zrobione tylko mój cudowny komputer się zresetował i usunął przy tym wszystkie zdjęcia jakie posiadałam!!! Więc dzisiaj tylko recenzja na temat kremu odżywczego do twarzy.
Mama ogólnie była z niego zadowolona. Nie nakłada makijażu na co dzień więc nie potrafię powiedzieć czy będzie nadawał się pod makijaż. Oczywiście jeśli chodzi o samo opakowanie to jak zawsze numer 1, higieniczna pompka.  Jeśli chodzi o odżywienie i nawilżenie to jej się wyjątkowo przyda. Jest palaczką więc skóra jest sucha i szara. Po regularnym używaniu skóra wyglądała rzeczywiście na zdrowszą i delikatnie nawilżoną. Nie było może jakiejś wielkiej różnicy, ale zawsze coś. Sądzę, że sprawdzi się przy skórze wrażliwej, bo krem jest delikatny.
Minus to to, że długo się wchłania i zostawia tłusty film (to sprawdziłam sama na sobie).
Ogólnie polecam.

2 komentarze: