piątek, 15 lutego 2013

Lakier Essence - colour & go

Będąc w sklepie szukałam lakier, który będzie mógł podobać się mojej koleżance. Wybrałam więc dosyć neutralny kolor, taki który wiem, że lubi. Jednak kiedy otworzyłam buteleczkę zobaczyłam, że lakier pięknie się mieni i kupiłam go i sobie! Nie lubię raczej takich kolorów, ale ten podbił moje serduszko:)
Jeśli chodzi o jego trwałość to około 3-4 dni, a więc nie jest źle. Ceny za nic nie pamiętam. Szybko zasycha na paznokciach.
Denerwuje mnie tylko to, że bardzo szybko gęstnieje i ciężko nałożyć go na paznokcie. 
Ogólnie jak najbardziej go polecam:)



16 komentarzy:

  1. chyba wolałabym wersję bez drobinek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny, ale ja wolałam starszą wersję essensiaków :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nudziaki najlepsze są, praktyczne i eleganckie :)



    Zapraszam do mnie ;*


    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda ładnie ale z doswiadczenia wiem że długo nie trzyma się paznokci bez topa :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię lakierów z drobinkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nie lubię Essence właśnie za trwałość - odpryskuje mi tego samego dnia, co malowałam paznokcie. czyli jak widać lakiery Essence albo się uwielbia, albo nienawidzi. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój się dzisiaj jeszcze trzyma. Minimalnie przy końcach są prześwity, ale to od zmywania naczyń:)

      Usuń
  7. Bardzo fajny połysk. Podoba mi się.
    Lubię lakiery essence, bo jak pomaluję bazą, 2 warstwy i nabłyszczacz to trzymają się nawet tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piekny! beżowy? szukałam takiego a trafiłam na jakis brzydki matowy który wgl mi nie podchodzi...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny i przejemny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie cieliste kolorki jednak nie przemawia do mnie ta poświata fioletu

    OdpowiedzUsuń