poniedziałek, 17 grudnia 2012

Delikatne mleczko oczyszczające do twarzy od Pharmaceris - recenzja gościnna

Wskazania:
Mleczko przeznaczone do codziennej pielęgnacji oczyszczającej delikatnej skóry twarzy i okolic oczu z problemem rozszerzonych naczynek, zaczerwienieniem oraz rumieniem. Odpowiedni dla skóry w każdym wieku.

Działanie:
Mleczko delikatnie i skutecznie usuwa makijaż oraz zanieczyszczenia z twarzy. Wzbogacone w mikronizowaną diosminę i wyciąg ze złotej algi, wzmacnia naczynia krwionośne zmniejszając ich widoczność. Alantoina koi i efektywnie łagodzi podrażnienia.

Sposób użycia:
Nałożyć mleczko na wacik. Rozprowadzić kolistymi ruchami na skórze twarzy, szyi i okolic oczu. Czynność powtarzać, aż wacik będzie czysty. Następnie przemyć twarz tonikiem z serii Pharmaceris N oraz nałożyć odpowiedni krem. Stosować rano i wieczorem.

Moja opinia:
Jest to naprawdę świetne mleczko rzeczywiście idealne do cery naczynkowej. Świetnie usuwa makijaż, nie mam co do tego żadnych zastrzeżeń. Do tego uspakaja cerę i buzia po użyciu nie jest podrażniona i zaczerwieniona. Po stosowaniu nie miałam też żadnych innych nieprzyjemności związanych ze skórą. Zapach bardzo przyjemny. Jeśli ktoś lubi mleczka jest to produkt dla niego!!!

3 komentarze:

  1. ja niestety nie mogę używać mleczek bo strasznie pieką mnie po nich oczy, obojętnie jakie firmy jest :(

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię mleczka do demakijażu. Moja skóra ostatnim się już chyba znudziłą i szukam czegoś nowego :) Ten wygląda interesująco!

    OdpowiedzUsuń