piątek, 14 września 2012

Merz Spezial

I ja miałam przyjemności testować te tabletki. Zgodziłam się, bo słyszałam mnóstwo pozytywnych opinii na ich temat. Nie jedna koleżanka je stosowała i była zadowolona. Miałam przyjemność stosować je przez 3 miesiące. Denerwujące było to, że musiałam o nich pamiętać rano i wieczorem. Fajnie byłoby przyjmować je tylko raz. U mnie efekty zauważyłam już po 3 tygodniach. Chodzi o włosy i paznokcie. Włosy stały się mega gęste. Zawsze takie były, ale po tabletkach dostałam ich jeszcze więcej, a do tego szybciej rosły. Paznokcie natomiast stały się twarde, szybko rosły, nie łamały się. Jeśli chodzi o skórę nie dostrzegłam najmniejszej poprawy, a właśnie pogorszenie. Dostałam mnóstwo niepotrzebnych krostek, których na szczęście dosyć szybko się pozbyłam.
 
Ja nie polecam kuracji na całe 3 miesiące, bo pod koniec nie dostrzegałam żadnych zmian. Poza tym nie jedna dziewczyna po tak długim stosowaniu miała wiele skutków ubocznych. Byc może zbyt duża dawka witamin. Sama nie wiem. Polecam stosować miesiąc-dwa aby sprawdzić efekty, a po odstawieniu ewentualne skutki uboczne (m.in. łamliwość paznokci, osłabienie ich po przestaniu stosowania).
 
Dzisiaj miałam okazję zakupic też baze pod cienie. Zdecydowałam się na Joko. Kosztowała 18,50zł, jak się okazało przy kasie gratis otrzymałam tusz. Już po pierwszym użyciu bardzo mi się spodobał:)


 
Wiem, że nie jedna z Was miała tą bazę. Jak się sprawdzała?

4 komentarze:

  1. O, ciekawi mnie baza bardzo! :>

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam jak testowałam te tabletki:) chociaz stara wersja lepsza;/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie stosuję baz ...;/
    jak zaczęłaś testować te tabletki ..? Chodzi mi o to czy poprosiłaś o testowanie czy sami zaproponowali ci testowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie. Oni sami napisali do kilku blogerek - w tym do mnie. I się zgodziłam

      Usuń