sobota, 29 września 2012

Dzienniak

Hej dziewczyny!
Dzisiaj kolejny makijaż dzienny. Właściwie każdy jest taki sam, ten jednak różni się tym, że jest mocniejszy. Więcej brązu i dłuższa wyraźniejsza kreska, a do tego oczko podkreślone też od dołu czarną kredką i eyelinerem. Kiedyś usłyszałam jak jakaś kobieta powiedziała, że powinno się zabronić w makijażu używania brązów i beży, bo taki makijaż jest nudny. Ja się nie zgodzę z tym w ogóle. Gdyby nie te kolory to dla mnie chyba by nie istniał żaden inny makijaż, w którym chodziłabym w dzień;)
 

Na całą powiekę nałożyłam cień numer 2. Później od kącika do1/4 powieki (na dolnej i górnej) dodałam cień numer 1. Następnie utworzyłam kontur cieniem numer 3, który roztarłam nad ruchomą powieką. Cień numer 4 dodałam tylko przy zewnętrznym kąciku i pojechałam z nim lekko ku górze, aby powiększyć oko. Następnie dodałam eyeliner i na dolnej powiece roztarłam go z czarną kredką.
 

 I dzisiaj czeka mnie pracowita sobota. Mam masę sprzątania, zakupy, obiad, a wieczorem urodziny przyszłego szwagra;)
Mam nadzieję, że i ten troszkę mocniejszy makijaż Wam się spodoba.

Kosmetyki:
Oczy:
-paleta 120 cieni
-tusz Joko

Twarz:
-podkład Rimmel
-puder Kryolan
-puder z jedwabiem Wibo
-perełki brązujące Avon
-róż Rimmel

Usta:
-szminka Avon (nic więcej nie wiem:))



14 komentarzy:

  1. Lubię taki makijaż, często robię podobnie :) Pasuje Ci bardzo !!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobne cienie;) niby malo widoczne, ale dają niesamowity efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście też nie wyobrażam sobie makijażu bez brązów i beży- to mój ulubiony zestaw kolorków ;)

    Bardzo ładne oczka.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Walnij więcej zdjęć;) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

  5. Ładnie !
    tyynka.blogspot.com
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful look.*_*
    Maybe follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Nudny?! Ja zawsze się tak maluję jak nie mam ochoty na inne kolory:)

    OdpowiedzUsuń