niedziela, 16 września 2012

Butterfly Single od Verony

Lakier kupiłam za całe śmieszne 2 zł i co jest najlepsze jestem z niego mega zadowolona. Za taką cenę jestem w stanie wiele wybaczyć i wiele zrozumieć, ale tu nie ma czego wybaczać! Mój kolorek świetnie kryje już po pierwszej warstwie. Schnie szybciutko, nawet kiedy nałożę dwie warstwy. Zaufania do produktów Verony nie mam. Dotychczasowo moje serce podbiła tylko maska. Lakier zmywa się łatwo, nie rozmazuje się i nie farbuje płytki paznokcia. Bardzo podoba mi opakowanie, a pędzelek jest wygodny i nie wypadają z niego włoski. Czytałam jego recenzje zaraz po jego zakupie i były nie najlepsze, ja teraz już wiem, że się z nimi nie zgodzę.
Na zdjęciu pomalowana jest jedna warstwa lakieru na paznokciach. Zdaję sobie sprawę, ze inne kolory mogą miec słabsze krycie tak jak pisały inne dziewczyny, więc piszę o tym konkretnym kolorze (nr.8). Trwałość na paznokciach nawet przy zmywaniu naczyń to około 2 dni, bez zmywania nawet do 4 dni! Porównywana trwałość do droższych lakierów,które kosztują powyżej 10zł.

7 komentarzy: