środa, 28 marca 2012

Paczka w ramach współpracy

Dzisiaj dwa razy odwiedził mnie kurier. W jednej były kosmetyki dla mnie, dla mojej siostry na urodziny, dla koleżanki i dla Was na rozdanie, które zaraz się zacznie (dokładnie w kolejnym poście).
A w drugiej paczka od Dr. Ireny Eris, której się nie spodziewałam.
Co dostałam:
 Świeczki, które niesamowicie intensywnie pachną + płaski świecznik CUDO!!!

 Nawilżający krem-mus z egzotycznych kwiatów
 Śródziemnomorska jogurtowa maska głęboko nawilżająca
 3 podkłady matujące od Under Twenty
 Rękawica do masażu
 Płytę powiedz stop cellulitowi
Peeling myjący stop cellulit
Balsam antycellulitowy
Antycellulitowe serum
Ciesze się jak dziecko. Wszystkie kosmetyki dobrane niesamowicie!
Zabieram się do testów i chciałam podziękować Pani Magdalenie i Pani Ani.


5 komentarzy: